Regulamin serwisu - pełna wersja Regulamin serwisu - wyciąg
  1. Naprawy zawsze dokonywane są w 48 godziny od otrzymania od dystrybutora części niezbędnych do dokonania naprawy.
  2. Koszta wysyłki do Klienta i do serwisu ponosi Klient.
  3. Wyjątkami od punktu 2 są:
    1. naprawy gwarancyjne, wówczas sprzęt odsyłany jest na koszt serwisu,
    2. inne indywidualne ustalenia.
  4. Diagnoza usterki wykonywana jest gratis.
  5. Wyjątkami od punktu 4 są:
    1. odstąpienie Klienta od naprawy sprzętu
  6. Klient wyraża zgodę na pokrycie kosztów naprawy usterek stwierdzonych przez serwis /również nie zgłoszonych/ do 50% wartości sprzętu lub uzgodnionej kwoty.
  7. W przypadku nie odebrania sprzętu po upływie 7 dni od wykonania usługi (telefon do Klienta) doliczona zostanie kwota w wysokości 10 zł za każdy dzień magazynowania sprzętu.
  8. Sprzęt nieodebrany w okresie 90 dni podlega likwidacji.