- Naprawy zawsze dokonywane są w 48 godziny od otrzymania od dystrybutora części niezbędnych do dokonania naprawy.
- Koszta wysyłki do Klienta i do serwisu ponosi Klient.
- Wyjątkami od punktu 2 są:
- naprawy gwarancyjne, wówczas sprzęt odsyłany jest na koszt serwisu,
- inne indywidualne ustalenia.
- Diagnoza usterki wykonywana jest gratis.
- Wyjątkami od punktu 4 są:
- odstąpienie Klienta od naprawy sprzętu
- Klient wyraża zgodę na pokrycie kosztów naprawy usterek stwierdzonych przez serwis /również nie zgłoszonych/ do 50% wartości sprzętu lub uzgodnionej kwoty.
- W przypadku nie odebrania sprzętu po upływie 7 dni od wykonania usługi (telefon do Klienta) doliczona zostanie kwota w wysokości 10 zł za każdy dzień magazynowania sprzętu.
- Sprzęt nieodebrany w okresie 90 dni podlega likwidacji.
Regulamin serwisu - pełna wersja
Regulamin serwisu - wyciąg